Пошуковий запит: (<.>A=Партола В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Партола В. В. К. Д. Ушинський про формування інтелектуальних умінь молодших школярів [Електронний ресурс] / В. В. Партола // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 34. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_34_17
|
2. |
Партола В. В. Засвоєння майбутніми вихователями дитячого садка різних стилів педагогічного спілкування під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу [Електронний ресурс] / В. В. Партола, Н. М. Смолянюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 51. - С. 261-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_51_37
|
3. |
Партола В. Екологічне ставлення особистості до природи як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / В. Партола // Молодь і ринок. - 2015. - № 10. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_10_13
|
4. |
Сюйфен Цзі Виявлення творчих якостей дитини дошкільного віку [Електронний ресурс] / Цзі Сюйфен, В. В. Партола // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 35. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_35_4
|
5. |
Партола В. І. Використання методу проектів у процесі викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" [Електронний ресурс] / В. І. Партола, Н. В. Смолянюк // Новий Колегiум. - 2019. - № 1. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2019_1_10
|
6. |
Іонова О. М. Подолання бар’єрів в освіті дорослих: антрософськи-орієнтований підхід [Електронний ресурс] / О. М. Іонова, В. В. Партола // Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 61. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2019_61_9
|
7. |
Дубініна О. Нормативно-правова база забезпечення реалізації інклюзивного навчання в системі освіти України [Електронний ресурс] / О. Дубініна, В. Партола, Н. Смолянюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2019. - Вип. 24(1). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2019_24(1)__27
|
8. |
Партола В. Підготовка майбутніх педагогів до застосування творчих технік у роботі з дітьми з порушенням мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / В. Партола, Т. Собченко, Н. Смолянюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(4). - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(4)__28
|
9. |
Партола В. В. Поняття "ціннісного ставлення" майбутніх педагогів до професійної діяльності [Електронний ресурс] / В. В. Партола, Н. М. Смолянюк, Т. М. Собченко // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 21(2). - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_21(2)__39
|
10. |
Партола В. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів [Електронний ресурс] / В. В. Партола, Н. М. Смолянюк, Л. П. Старікова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2020. - № 3(2). - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2020_3(2)__16
|
11. |
Іонова О. М. Тенденції становлення та розвитку вальдорфського руху в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Іонова, С. Є. Лупаренко, В. В. Партола // Теорія та методика навчання та виховання. - 2021. - Вип. 50. - С. 75-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2021_50_9
|
12. |
Партола В. В. Сутність умінь і навичок учнів [Електронний ресурс] / В. В. Партола // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2011. - Вип. 35. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2011_35_14
|
13. |
Партола В. В. Формування інтелектуальних умінь молодших школярів у процесі навчання математики: досвід вальдорфської школи [Електронний ресурс] / В. В. Партола // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2013. - Вип. 40. - С. 180-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2013_40_21
|
14. |
Головіна О. В. Питання ціннісного ставлення до професійної діяльності здобувачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / О. В. Головіна, Т. О. Козуб, В. В. Партола // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2024. - № 3. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_3_16
|